Lavkarbofrokost:))

God morgen kjære venner:)))

Det er nok en vakker høstmorgen.Himmelen er skyfri og veiene er drivande kvite av frostrim medan temperaturen er 2,9+

Det ser ut for att jeg ikke kommer meg til butikken før i neste uke,men min kjære tok utfordringen og gjorde en helgahandel uten handleliste.

Noen av varene gav denne deilige lavkarbo frokosten:))

tomatskiver med eggerøre av egg og fløte,litt salt og pepper,stekt bacon og litt finhakket agurk.

Jeg er fult klar over att agurk er tungt fordøyeligt og burde gått i fryseboksen og hentet ett dryss med gressløk,men no hadde eg en halve agurk og den vil jeg ikke kaste,så enkelt er det:))

Maten var god og mettande nok til min mage,så får vi se hva min kjære sier da,hi hi han sover litt ekstra siden det er helg.

Lørdagsgrøten blir rømmegrøt og da bruker jeg ekte seter rømme:))

Da ønsker jeg alle en kjempefin dag da:))

11 kommentarer

Siste innlegg