Min dag i bilder

Det begynner å skymre ute,frosten ligger der like kvit som i dag morges og livet er ganske stille og rolig.

Da posten kom fikk jeg to bøker som jeg bestilte på torsdag

boka med frokost og lunch var flotte med mange gode oppskrifter,bok nr to var sånn så som så,no godt og noe litt for spesielt.No får jeg ikke bakt noe før jeg har fått handla,men bøkene gir mange adresser hvor en kan handle div til baksten via nett.

Så måtte jeg ut og gå en tur,og siden vi har fått frost så preger det bildemotiva mine:))

veien er kvit som dere ser og veldig glatt,så jeg spaserte i grøfta for ikke å dette

Men selv om bakken er frosen så er jo himmelen blå

på min spasertur oppdaget jeg en merkelig sopp i skogkanten

må være en form for røyksopp?

Jeg prøvde å lytte etter dei kvite småfuglane eg såg for et par dager siden,men det eneste jeg såg i dag var ei hegre

Igår plukket jeg litt kvit mose,i dag tik jeg med hjem litt grønn:))no har jeg pyntet litt i krukkene som skal stå ute i vinter

var litt kosligare dette enn den svarte molda:)

Hadde planer om å ta i hus en blå jordbærkrukke,men siden det fortsatt blomstrer lobelia i lommene får den stå litt til:))

med dette ønsker jeg dere en hyggelig lørdagskveld

8 kommentarer

Siste innlegg