Strikkekafe

God morgen kjære venner.

Da starter en ny uke,hode er litt bedre men ikke 100% men det kan jeg leve med.

I dag starter vi opp igjen med strikkekafe her i bygda,litt seint men godt:))Siden vi fortsatt har 5+ og nesten skyfri himmel så sykler jeg.Vi møtes på ungdomshuset som ligger på Bjørke,ca 6 km tur/retur fra meg,da får jo jeg god trim samtidigt.

Grannen min som jeg ofte besøker gav meg noen rester med mamsellgarn,det var noe hun fikk etter en som ikke lenger bor her i bygda.

Jeg har bestemt att garnet skal gå til bygda,så jeg tar det med på kafeen i dag så kan vi sammen strikke litt dukkekle til ungddomslaget,da har dei en fin gevinst til sitt årlige basar der inntektene går uavkorta til undomshuset.

På heimebane så har jeg strikket en lue til dukkas julekjole + et par sokker

Da er det bare å pakke inn kleda så veslejenta vår kan glede seg over kleda til jul:))

Da ønsker jeg dere en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg