ufrivillig trim

God morgen.Endelig kan jeg slappe av litt i godstolen,har nemlig hatt litt ufrivillig trim i dag:))

I kveld skal vi ha soknerådsmøte,det blir det første jeg leder.No har vi disse møtene på bjørke bedehus som ligger ca 2.5 km fra meg.Jeg har 2 damer med nøkkel på bjørke som kan låse opp og sette på varme,men ingen kunne i dag:(dermed vart det tur på meg:))jeg trilla syklen ned til hovedveien,sykla tunellen(2km)sette syklen i en lomme for utkjørsel og spaserte dei siste mmmm til bedehuset,sette på varmen og samme vei hjem igjen:)) og i kveld skal jeg ha samme runde en gang til:))no er det ikke slik att jeg ikke kan ta bilen men jeg vil pushe meg selv til å trimme:))

Ute er det 3-4 minusgrader kvite marker og blå himmel:))

no skal eg kose meg og slappe av litt,middagen står i ovnen og det er varmt og godt i stua:))ønsker lle en fin dag

11 kommentarer

Siste innlegg