Aldeles fotalaus

ja nå er jeg aldeles fotalaus,etter å ha bakt ett brett med frokost muffins fikk jeg melding om jeg ville gå en tur:))selvsagt ville jeg det,tar på skoa mine(type MBT) og går ut.Du snakker meg om å føle seg som Bambi på isen,det var blank is på veien,så med skjelvende ben går jeg langs grøftekanten.Jeg går vel kanskje en ca 4,5-5km før vi tar en kaffepause hos meg.Da benyttet jeg anledningen til å hive ihop en dobbel porsjon med muffins før vi går en tur til ,litt lenger.Denne gangen tar jeg på sko med bedre såler,men det er jo drepen for mine bein å gå i noe annet enn MBT på langtur:(Alikavel,jeg halter meg hjem og hiver ut teppa vasker gulv og støvsuger,men no får jeg pent sitte resten av kvelden for hofter og fotablad verker verre enn verst:(spørs om jeg skal unne meg et varmt fotbad etter middag.

Så det har blitt en ca 9-10 km med gange i dag ikke verst det,men så har jo vi et strålande vær fortsatt da:))tok noen bilder med telefonen i dag og dei er uredigerte

ønsker dere alle en kjempefin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg