Stoff og stil

Da vi var i Melhus i helga spurte jeg min svigerdatter om hun viste hvor stoff og stil var:))joda 10 min å kjøre.

Så hun kjører meg dit:))no skal jeg få sydd meg en sommerkjole(kanskje 2 )må først se om syersken vil sy 2:))og her er stoffa til kjolene,det grønne kjøpte Grete til meg og det røde kjøpte jeg selv i helga på stoff og stil

trur dette blir fine sommerkjoler

Men så var butikken full av kjempefine stoffer:))og jeg ønsket att jeg kunne sy.Dermed kjøpte jeg noen stoffrester på tilbud som jeg kunne øve meg på:))

100 kr for 3 meter stoff:)det grå er chenille og dei 2 andre jersey med litt stretch i ,planen er å prøve seg på dukkekle:)

må bare få tak i mønster,jeg har ikke funnet noen syblader i butikk så jeg må leite litt :))

På stoff og stil hadde dei mye mer enn stoff så jeg valgte litt safe også:)

noe nøster med flott ullgarn:))

Var også innom panduro og der kjøpte jeg litt kartong til kortlaging.

Resten av tiden vår i Trøndelag ble viet veslegullet siden fredag og søndag stort sett gikk til å kjøre fra A til Å  :))

Ønsker alle mine venner en kjempefin dag,jeg må ut og gå litt i dag,det er fint vær 11 + og ingenting som minner om vinter ennå:))

11 kommentarer

Siste innlegg