isj og usj:((

jeg har nå brukt halve dagen på hobbyrommet,jeg sydde en nydelig kjole til dukken og alt var fryd og gammen.

Ferdig med påsydde trykknapper tar jeg på dukken kjolen,syntes livet var litt for langt,klipper det rett av og tenker att det er fort gjort å sy det på igjen.Jommen sa eg smør:((symaskina mi klikka totalt er det mulig????

Jeg prøver all verdens knep,sønnen ser på symaskina jeg ringer etter ei venninne,hun kommer og hun er rasende flink å sy ,men nei symaskina er og blir kokkelimonki:((helt ny nesten ubrukt har trua den før eg,att det blir vør om den ikke skikka seg.Lykkelig over att den tok til hvet fikk jeg smaken på å sy litt,og så går den henn og streiker så til di grader:((

Så på mandag da skal jeg på butikken og kjøpe en ny symaskin så kan det kadaveret som står ute på rommet mitt bare ha det så godt.

Kjolen ligger i to deler og det lyt den gjøre til en ny maskin er i hus i mellomtiden leiter jeg fram igjen strikkepinnene mine dei svikter iallefall ikke

11 kommentarer

Siste innlegg