Ny symaskin

God morgen.

Ja nå har jeg altså kjøpt ny symaskin,den gamle var jo ny den også og så og sei ubrukt men den har vært syk fra dag en,angrer litt att jeg ikke reklamerte da men det er greit no har jeg kjøpt en som var mye bedre:))

Bli med inn på hobbyrommet mitt

litt adventskos må eg ha her inne:))og med glassdør så lyser stjerne svakt ute i gangen:))kos….:)

OBS OBS styr unna dette merket her,denne symaskina er virkelig ikke noe å vie penger på,så nå er den erklært død og blir satt ned i kjelleren i dag.


Singer:))kjøpt i går kostet 999 på europris:))og det beste av alt den syr pent og rolig,lettbetjent panel og den var liten og nett og ikke så tung:))tror vi kan bli gode venner:))

Med en ny symaskin i hus som oppfører seg pent og pyntligt så har jeg sydde ferdig en julekjole til dukken:))

Det blir nok helst dukkekle jeg kommer til å sy fortsatt men det er greit må ha noe smått og øve meg på:))

Ønsker alle en fin dag

22 kommentarer

Siste innlegg