Nattens forvandling

God morgen kjære venner,tenkte dere skulle få et glimt fra nattens forvandling ute

Ute er det fortsatt svarte natten og det snør tett.

No lurer jeg på hva gale jeg har gjort som fortener all denne snøen.Min kjære reiste på jobb i dag og det er meningen att han skal overnatte til torsdag:(

Da kan dere tenke dere hva som venter meg,akkurat snømåking og det er ikke lite heller:(

jeg må måke vei til meg og svigermor så vi får hentet oss ved i løda,jeg må måke vei så vi kommer oss ned på veien for å hente posten og jeg må måke forran garagen så min kjære kommer seg inn på torsdag,så da hvet dere hva denne fruen skal bedrive med i dag.

Jeg har lyst til å se på tv også og vi har parbol,ikke bare bare det nei under høge fjell.Eneste plassen vi fikk inn signal på var langt oppe i beite

Så vil jeg se tv i dag må jeg vade oppover her

langt oppover i ca 40 cm nysnø og fortsatt laver det ned:(for snøen har kladdet seg på parabolhode så vi får ikke inn signal,tror jeg står over god morgen norge jeg.

Jeg har ikke planer om å bare måke snø i dag jeg skal fylle huset med god duft også:))har nemlig tenkt å lage Sara Bernard :))jeg har ikke laget det før men har smakt det og dei var himmelsk gode:))

Kanskje ikke helt lavkarbo men hallo det er jul:))kommer nok til å synde litt.

Foresten jeg syndet hele helgen:(hva gjør en hos sine foreldre som ikke hvet att jeg helst lever på lavkarbo?jo en spiser det en får servert og tier,så folkens,jeg spiste brødskive,heimlaga julebrød,julekaker,lefse og spaghetti i helgen og det var vidunderlig godt alt sammen:))så får jeg heller være standhaftig hos meg selv.

No skal eg ta og fyre opp i peisen og finne fram et par knekkebrød:))ønsker dere alle en fin dag

15 kommentarer

Siste innlegg