koppane mine:))

god morgen.

Ja her sitter jeg og nyter en god kopp kaffe:))den beste koppen i løpet av dagen.

Onsdag var jeg en tur til Volda og der kom jeg over noen kopper som jeg likte med en gang:))kjøpte 2 og tenkte dem kunne jeg og min kjære ha.

Vel ,vel hjemme angret jeg:(hvorfor 2? jeg skulle kjøpt 6.Dette fikk jeg ikke ut av hode så i går ringte jeg sønnen ,han kunne vel hjelpe meg :))jepp han kom med 4 ekstra kopper i går:))så nå er jeg den lykklige eiger av 6 nydelige kopper,fin fasong,passe store ,gode å holde,og gode å drikke av:))med andre ord nye yndlingskopper:))

bile tatt med blits

her uten blits.Det var ikke lett å få fram fargen,koppane er kvite(litt eggeskallkvitt)og dekoren er i blank sølv :))

Dei har 2 forskjellige dekorer som begge er like fine:))

Så nå sitter jeg bare og koser meg,ser på god morgen norge,min kjære stod nettopp opp og sønnen ligger og sover:))ja svigermor også,så det er en fredelig morgen.

Snart kommer det en kar som skal montere opp en varmepumpe i kjelleren:))jeg er spendt på om det gir et lunere gulv her hos meg:))ja varmen stiger jo og legger seg i taket og over det taket bor vi:))

Da ønsker jeg dere også en fin fredag

19 kommentarer

Siste innlegg