Strikkekafe:))

I dag har jeg vært på strikkekafe:))det var utrulig hyggelig,latteren satt løst og vi kosa oss med kaffe,te og julekaker:))

et bilde av oss damene:))

Det var holkeis utfor huset vårt men bar asfalt på hovedveien så i dag syklet jeg:))2 km tunnel og så var jeg på Bjørke,sykelen lot jeg stå i en lomme i tunnelen og så spaserte jeg opp til ungdomshuset,det er et stykke å gå så jeg fikk god trim.

Da jeg kom hjem fikk jeg kink i ryggen:((skjønner ikke hvorfor men vondt er det så det blir ikke flere sprell i dag.

Håper det har gitt seg til i morgen for da er jeg innvitert på barnehagefest :))blir første gang jeg er med på det siden våre barn ikke gikk i barnehage,gleder meg:))det blir helt sikkert veldig koslig:)

Da får eg strikke ferdig sokken jeg holder på med så kan barnebarna få dem i morgen

16 kommentarer

Siste innlegg