13 desember

Da har vi kommet til 13 desember,luciadagen.Vi er innvitert på fest i barnehagen i kveld så det blir min første luciafeiring noensinne:))

Ellers har jeg fått på vaskemaskin nr 2 i dag og lagt på reine sengeklede,samtidigt som att jeg har laget mitt eget lavkarbobrød:))

Dere husker frokostmuffinsane mine,fant oppskrifta på tv2 sine matoppskrifter med Wencke.Min oppskrift er doblet om noen går inn og ser på tv 2 sine oppskrifter:))

I dag ville jeg teste deigen som brød og ikke muffinser og resultatet ble helt strålande:))

Røra passet i en 2 liters form,synes det er ok å ha både muffins og brødskive:))muffins er greie å ha med på tur og tiner fort,brødskiva er grei å ha når en vil nyte frokosten med godt pålegg:))

Jeg kan garantere att disse brødene er kjempegode:))mye bedre enn lavkarbobrøda som stod i kokeboka.

No skal eg leite fram støvsugeren og få vekk litt lodotter her og der:))vi snakkes

16 kommentarer

Siste innlegg