Dette smaker MYE:))

Jeg er i ferd med å bli glad i ribbe:))en matrett jeg aldrig har likt før.

Jeg har kun fått det servert ute og det har overhode ikke vært spiseligt.

I dag skal jeg ha ribbe:))og jeg gleder meg

joda det mangler en liten bit av svoren for den har jeg spist:))og dette smakte himmelsk,

Jeg hadde vann i pannen,saften av en appelsin og soya saus,en gulrot og 2 sjarlottløk,spisskummin ,anis,salt og pepper +en hel kanelstang:))

løk og gullrot ble most

sausen ble kokt inn til det halve,rørte så inn litt ekte meieriesmør:))og en dæsj med fløte,olala det var godt

Tilbehør blir rødkål

finhakka fersk rødkål,raspa et eple,tilsette vann,salt,karve,balsamiko edikk og et par ss solbærsylte:))

Har ikke bilde av resten for det skal jeg til å forberede no:)det blir gullrøtter og brokoli og et par små poteter til sønnen:))

Da sier jeg velbekommen,her storkoser vi oss:))

21 kommentarer

Siste innlegg