Det snø og det snør

og det fortsetter å snø,skal tru om vi skal ha all snøen her inne i fjorden:))

Etter å ha kosa oss litt for godt med julekaker og dessert gikk vi alle en kvelstur ,det er tidlig mørkt og det snødde tett så da er det ikke lett å ta bilder.Jeg er egentlig ikke så happy for all denne snøen,alikavel må eg innrømme att det er utrulig vakkert,bare siden jeg viste dere bilder fra turen min i dag ,så har snømengden doblet seg,den ligger tung i trærne og gir et eventyrbilde som vi kan vandre i:))

Det var helt nydelig å gå kvelstur i dag

Svett og fornøgt setter jeg meg i godstolen og skal se nyhetene,men klart  det,der var ingen signal,det var bare å kle seg igjen for parabolen ligger langt oppe i marka ,vel nede igjen føler jeg att jeg kan si att jeg har hatt god trim i dag:))

Så nå får jeg kose meg med Der ingen skulle tru att nokon kunne bu:))

 

6 kommentarer

Siste innlegg