Snø,fonnfare og julepynt

God formiddag folkens.

No har eg hatt min vanlige hyggestund med frokost og god morgen norge:))kost meg med levende lys og sett natta bli til dag.

I går snødde det hele dagen og det hadde lagt seg så vakkert i alle trær,men da vi gikk kvelstur hørte vi kor det buldra i fjellsidene.Den snøen som kom var tung og våt og det utløste en mengde ras i fjella,litt skummelt å tenke på att det gikk ras på den traseen jeg gikk tur tidligere på dag.

Hadde planer om å gå en tur i dag og se,men våknet til regn,men fortsatt kvitt og fint ute.No sitter jeg her og ser ut gjennom vinduet ,det snø tettere enn i går,ja nesten som en vegg ser det ut som.

No frister det ikke å gå ut:))så jeg lette fram litt mer julepynt istedenfor:))

advents staken er pakket bort,hos meg går det i rødt

dette fatet bruker jeg vanligvis til julekakene,men no vurderer jeg å fylle det opp med kunstige røde epler:))må bare opp på loftet og finne dem

dette fatet fikk jeg av mamma:))det er et fat min far hadde med fra Amerika

jeg skal fortsette å pynte litt i dag,tørke litt støv og kanskje vaske litt klede,kose meg med andre ord og innimellom strikke sokker til en voksen damefot:))

Må tenke ut hva jeg mangler i kjøleskapet også for i morgen skal jeg til Volda,tar bussen kl 8 om morgenen og følger min kjære hjem etter 16,00,har time på sykehuset og vil benytte anledningen til å titte litt i butikker samtidigt.

Ønsker alle en fin dag

19 kommentarer

Siste innlegg