Julekjolen min

God morgen.

I går kjøpte jeg meg julekjole/tunika,den var dyr men det var den jeg likte:))så var det sånn da att jeg forlot posen på handlekorga mi på coop,kjente et lite stikk da jeg oppdaget det ja.

Men vel framme tilbake på butikken så hadde heldigvis en ærlig person levert den inn til betjeninga i kassa:))

Det er denne runde halsen jeg liker så godt:))ett blankt og lett stoff

og med en sort teights til er jeg klar for julekvelden.

Blir det kaldt på skuldrane har jeg en sort bolero,og ønsker man å vise midjen så er det bare å ha på seg et belte:))

Desverre så tåler jeg dårlig blomsterdufter i huset,så her har vi kunstigt juletre og silkeblomster i vinduane.Men så er det jo så mange flotte juledekorasjoner der ute,derfor kjøpte jeg litt forskjelligt i går så jeg skal prøve å lage min egen dekorasjon i dag:))

Så får vi se da om fruen får til noe:))ønsker alle en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg