god morgen kjære venner:))

En ny dag og ute er det vindstille:))det kan jeg like.Jeg ser att fonnene mellom Leira og Viddal har gått i natt men dei har ikke nådd veien og bra er det.No er det ikke hus og naust der fonnene går men det kan komme biler,så en må være på vakt.

Vi hadde en fin og rolig julekveld

dei to yngste barna:)

mor og datter klar for middag:)vi var 5 til middag,hadde det koselig og pinnekjøttet smakte helt fortreffelig:)

Når man blir så gammel som meg skulle en tru det minka på julegavene,men neida vi fikk overaskende masse :))og alt var kjempeflott

min kjære gav meg ny telefon sånn berøringtelefon:)vel jeg tenkte att no må eg jobbe leeeeeenge med den før jeg skjønner noe,hi hi men neida lærte fort kunsten jeg så det går greit å bruke:)

Ellers kom det litt forskjelligt:)

et søtt hjerte som henger i vinduet

flott brødboks:)

flott kalender

flotte kopper

lysestake og kubbelys

engel:)

pute med datter og barnebarn på:)

barnebarn på kubbelys:)

nydelig smykkeskrin:)

bygdebok,hudkrem og kost tilskudd var også med:))jeg ble helt overveldet jeg av alt det fine vi fikk.

Julaften var jeg i kirka og jammen fikk vi julegave med presten også,alle frammøtte i kirka fikk håndlaga enger kjøpt i Bangladesh:)

Presten sa vi skulle henge dem på juletreet vårt:)men jeg og datter valgte å henge våre på julekrybba:)utrolig flotte var dei.

I går reiste vår datter tilbake til Ørsta:(kjæresten ville ikke holde seg borte lenger:)han fikk jo ikke kontakt siden vi mangla nett og telefon,hi hi sånn er kjærligheten:)

Min kjære måtte på jobb i dag ,han jobber som skadesanerer og etter Dagmars herjinger så er det masse å ta tak i ,så arbeidsløse blir dei ikke nei.

Det blir klesvask og kanskje en spasertur her i huset i dag,på tide å bevege seg litt igjen:))

Ønsker dere alle en fin dag:)

15 kommentarer

Siste innlegg