En aktiv dag:))

Hei alle sammen.Ja her har jeg hatt en aktiv dag:))startet dagen med å rydde ut jula,det jeg brukte en måned på å lage til brukte jeg i dag en førmiddag på å ta ut igjen:))

Mange runder opp og ned 2 etasjer og svært mange trapper:))fin fin morsjon:))

Så var det å tørke støv og stryke nye duker og kjøkkengardiner.

Da jobben var gjort måtte jeg gå dagsturen min før jeg sette meg ned:))så var det på med yttertøy og begi seg iveg oppover bakkane i tett snøkave.

Jeg gikk middels raskt,beina føltes som bly og nektet å gå fortere:))

Men jeg gikk ikke direkte ned igjen for på toppen var jeg observert :))og min eldre sambygding kom ut i døra og huka meg,hun var selskapsyk og ønsket besøk:))så der har jeg nå vært noen timer:))

Hadde planer om å støvsuge også i dag,men jeg har kommet til det att der er en dag i morgen også:))

Nå er det kosetid,lese blogger og strikke:))ønsker dere alle en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg