trim-holkeføre-strikkekafe

hei venner,håper dagen deres har vært fin:))

Jeg har hatt en fin og aktiv dag.I går hadde vi minus grader og blank is på veiane,i dag hadde vi pluss grader og regn så vannet la seg oppå isen.

Vel det var strikkekafe i dag og siden jeg er i trenings modus så ville jeg gå:))for å komme til ungdomshuset hvor strikkekafeen holder hus må jeg til Bjørke.På med full oljehyre og gamle fjellsko:))noen 100 meter og jeg er ved tunnelen,men hva skjer?fruen steila og før jeg fikk sukk for meg lå jeg så lang som jeg var på veien:(godt jeg hadde regntøy på og ikke brakk jeg noe heller:))så var det å gå gjennom tunnelen 2 km,is på Bjørke å jøje meg:))snakk om trim for å holde seg på beina,heldigvis er der en gangsti opp langs elva så slapp jeg iallefall unna sen i oppoverbakken,total lengde heimanfra?mulig ca 3-4 km.

Vi har en kjekk kar som tar vare på ungdomshuset,han låser opp og setter på varme til oss damene også:))gjennomvåt av svette som jeg var så kommer han med en tørr t-skjorte til meg:))reklameskjorte for sparebanken vår,men hva så jeg slapp å sitte våte og skjorta var fin den:))snakk om service:))

Vi var 8 damer i dag og jammen tok et par av dem med kake,julekake og ostekake,sukk sånn er det å trimme på bygda:))godt jeg skulle gå hjem også hi hi.

Etter et par timer var det bare å kle seg for å gå samme lange vei tilbake og nå regna det godt,men nesten all isen hadde blitt skylt vekk så det var god asfalt under beina:))med på turen hadde jeg ei venninne.

Utenom dette har jeg fått unna 2 maskiner med klesvask + middag som jeg og min kjære lagde sammen:))

No vil ikke føttene mine meir i dag,det svir og brenner under fotsålen så da får jeg kose meg i gostolen med god samvittighet:))

Ha en strålandes kveld

12 kommentarer

Siste innlegg