2012 mitt år

God morgen kjære venner.

I dag sov jeg til kl 8.30 :))gikk på bade med det i tankane att jeg skulle ut i senga igjen,trodde jo att det fortsatt var natta:))ser på klokka og er overbevist om att den er feil hi hi må sjekke 2 andre klokker før jeg var inforstått med att jeg hadde sovet lenge.

No har eg sett på God morgen Norge :)og jeg lurer no på om 2012 er mitt år.

Jeg elsker farger ,sterke farger og blomstrete tøy 🙂 i dag var en det besøk av ei som tok for seg årets mote og lukky me :)) i år er det farger,blomster og store mønster som gjelder :)) vi kunne endatil mixe mønstra benklær med en annen mønstra overdel,akkurat det ble litt mye.

Husker jeg en gang gikk i knæsje farger skarp gul bukse og like gul trøye :))da sa min søster se her kommer påskekyllingen he he.))

Jeg skal iallefall kikke etter fargerike overdeler:))

Ellers kan jeg si att ute regner det snøen er så godt som borte og isen på veien med og temperaturen viser 5+:))

Jeg kan like det jeg,så spaserturen skal jeg ta i dag også:))men først skal jeg rydde vekk et par maskinvask som ligger tørre og venter på å bli lagt sammen:))

Ønsker dere alle en fargerik og fin dag

17 kommentarer

Siste innlegg