Godt å være inne

I dag er det godt å være inne,ute uler vinden og det regner og sludder noe aldeles forferdelig.No skulle ikke været vere til hinder for spaserturane mine,men det går en viss grense har eg funnet ut:))

Siden det ikke blir tur ut må jeg være aktiv inne:))så i dag har jeg fått ryddet noen skuffer og skap,et par fulle nett vart resultatet som skulle i bosset:))utrolig hva som samler seg.

Jeg har svidd av noen kroner i en kleskatalog :))no var det ikke trøyer og bukser men undertøy som stod på bestillingslisten,trengs det også.

Siden vi bor som vi gjør så er jo netthandel en velsignelse.

Jeg har gjort i stand en pakke som skal avgårde med posten :)) greit med landpostbud ,da får eg ordna med slike ting hjemme.

Når det er surt ute smaker det med en god og fyldig suppe,så jeg har skjært opp i biter en haug med grønnsaker og kjøttpølser,kokt det med god kraft fra pinnekjøttet:)så middagen er klar til min kjære kommer fra jobb i kveld.

Ellers er jeg ferdige med nok et sokkepar

et stort og godt par i herrestr. ca 42-44

No er det straks tid for lunch,fylte tomater med rekesalat og ost på:))

ønsker alle en fin dag

23 kommentarer

Siste innlegg