God morgen

Jeg sov godt i natt men ble vekket tidlig av kraftig vind:(dette været tar vist ingen ende.

I dag har vi vind i storm styrke,jeg våknet av et kraftig smell men har ennå ikke greidd å finne ut hva det var for noe.

Det hagler litt,så det er ikke store nedbøren bare kraftige vindkast.

Det frister lite å tenke på tur akkurat no så derfor har jeg satt brødeig til 8 store brød,selv om jeg ikke spiser det så må jo min mann ha litt:))

Har begynt å kjenne på noe uggent i halsen jeg også:(så jeg kjører på med nypete og håper det ikke utvikler seg til syka jeg skal jo ut og fiske når sønnen kommer,har ikke tid til å bli syk da.

I dag venter jeg pakke i posten:))det blir spennende p se hva jeg får har bestilt en fin liten haug med bomullsgarn fra sparkjøp:))

Ønsker dere alle en fin dag

5 kommentarer

Siste innlegg