friluftsliv

I dag har vi hatt en utrolig flott dag:))Det er lett å la seg friste til å sitte inne og kose seg i godstolen men akkurat det kan på lang sikt være skummelt.

Så jeg greidde å få sønnen til å gå tur med ho mor i dag:))

Vi gikk tur på gamlevegen som går utenom tunnelen,der kommer vi til et lite nes som inneholder 2 små gårder.

Det ene er revet,eigerane skal så sette opp igjen ny fritidsbustad tomta ligger idyllisk til som dere ser på det vakre bilde,i fjor fikk han reist et grindhus og der tok jeg en pust i bakken medan eg nøt den vakre utsikten

hadde ikke vært meg imot å ha en slik fantastisk sommersted.

Da vi kom hjem tok vi en liten kvil medan jeg tagg og ba om en tur ut i båt:))jeg ville prøve fiskestanga.

Sønnen mente att fisken ikke bet på krok på denne tiden av året,men jeg er stirrige så han tar mor me ut:))

Vi møter en nabo nede ved nausta en pensjonist som hadde vært ute med garn,han mente det samme ,att fisken ikke biter no.

Fruen er stirrige og sier att da har vi en fin tur på sjøen da:))

Men hvet dere vi fikk fangst:))

ha ha skal si vi skvatt og jeg fikk en god latter:)blekksprut eller akkar var ikke det vi ventet nei,og jeg skal si den satt godt fast.

Neste gang skal jeg lytte til sønnen:))og så får vi heller sette ut garn igjen i neste uke:)

10 kommentarer

Siste innlegg