Fiskefangst og strikkekafe:)

Hei folkens.Ja dagen i dag har vært fullsett:)Starta med å dra ut og trekke garn,om noen lurer så har vi 3 garn uti:))og dei er knytt ihop til 1 langt et.

Det har ikke lykkes med storfangst,men hva så vi får noe hver gang:))

Dagens fangst

en skikkelig storsei og en flott torsk:)begge var fulle av rogn.Har aldrig hørt noen spise rogna til seien så det fikk måsene ,torskerogna derimot blir middagen min i dag sammens med blodfersk koketorsk:))kan det bli bedre:))

Når jobben var gjort og garna sett igjen var det strikkekafe:)det var hyggelig å treffe damene igjenover en god kopp kaffe og strikketøyet:)

Har kommet en del lenger på prosjektet mitt no:)skal se om jeg ikke får tatt et bilde litt senere.

Da jeg skulle legge meg i går hadde vi et skjeldent syn på nattehimmelen,det var nordlys og det lyste opp langs hele fjellrekka vår.

Prøvde å ta bilde av det,det er ikke lett men et lite inntrykk får en da:)

Vakkert var det og første gang jeg opplede det også:)))

ønsker alle en fortsatt fin ettermiddag

17 kommentarer

Siste innlegg