Spasertur

Hei folkens,Etter å ha tilbrakt noen dager på fjorden var det greit med en pause:)

Våknet til en nydelig blå himmel så jeg ville gå en lang tur,avtalte med venne å komme dit så jeg kledde meg og gikk rask gange 3-3,5 km siste km er ganske bratt oppoverbakke.

Jeg fikk et par timer hyggelig prat og strikking før jeg tok samme spaserturen hjem igjen med rask gange:))

No er jeg rimelig sliten og noe verk i hoftene så det var godt å finne godstolen.

Medan jeg var på besøk skyet det til og det begynte og blåse,ja så kraftig var det att jeg måtte stoppe opp og ta sjøbein for å ikke fare med vinden,dette gjorde jo turen til en skikkelig trimtur:)

Det er en del is i fjellsiden langs veien,nå har jeg lekt litt med bilda eg tok  i dag

I dag har min kjære gebursdag så da ville jeg lage noe ekstra til middag:) det blir derfor svinekoteletter og jordbær til dessert,til kaffe skal han få nystekte vafler:))

Ønsker dere alle en fin fin ettermiddag

16 kommentarer

Siste innlegg