Strikkeprosjektet er ferdigt:)

Hei folkens,ja jeg har ikke ligget på latsiden for no er strikkeprosjektet mitt ferdig:)) dvs jeg har en del tråder å feste men det tar jeg litt pø om pø da jeg synes det er litt kjedeligt.

Det er en kjole til meg selv:))og jeg var godt fornøgde selv om jeg gjorde noen enkle justeringer.

Det var tungt på slutten så jeg ser fram til litt småstrikk igjen.

No har jeg ikke sittet pal og strikket for jeg har også trimmet,i dag gikk jeg tur ilag med 2 damer ,turen var ca6-6,5 km lang og en pause hos meg rakk vi også da serverte jeg kaffe is og havreflarn.

Vi har fortsatt nydelig vær,vind med mye blå himmel og sol i fjella,veiene er tørre og snøen så godt som borte.

No lyt eg sette på middagen,menyen i dag er sei karbonader:))

ønsker dere en fortsatt fin fredag

10 kommentarer

Siste innlegg