På med joggeskona

God morgen.

Har vært oppe et par timer no og kosa meg med god morgen norge.

I dag skal joggeskona på,veien er bar men putter isbrodder i lomma for sikkerhets skyld.Det e strikkekafe og jeg har planer om å spasere den ca 3,5-4 km lange veien til ungdomshuset:))jeg skal ha følge med ei dame til så det blir hyggelig.

Sist jeg spaserte vart jeg våt av svette så i dag skal jeg være forberedt,jeg tar med ryggsekk og putter en tørr trøye nedi:))

Ute er det 3+ og skyet,det melder regn men jeg håper det holder seg opplett siden vi skal gå så langt.

Har en pakke kyllingkjøttdeig liggande,jeg er ukjendt med bruk av denne typen alikavel det blir middag av det i dag:))jeg hvet ennå ikke hva tar gjerne imot ideer om noen av dere har en god og smakfull oppskrift.

No skal eg legge opp til første arm på barnegenseren slik att jeg er i gang før strikkekafeen starter.

Ønsker dere alle en fin og god dag

4 kommentarer

Siste innlegg