En koselig dag

Dagen idag har vært koselig:)det var mildt og fint å gå til ungdomshuset og jeg ble selvsagt varm:)men klok av erfaring hadde jeg med trøyeskift.

Bare 5 damer på strikkekafe i dag men det er nok det stemningen var god og vi koste oss sammen.

På vei hjem lettet en svær ørn rett framfor ansiktet på oss,noe så begredelig jeg hadde jo ikke med fotoapparat:(men alikavel en flott opplevelse.

Jeg hadde tenkt på kyllingkjøttdeigen og bestemt meg for å lage taco når jeg kom hjem igjen,men det slapp jeg 🙂

Jeg ble gledelig overasket da sønnen hadde eksperimentert på kjøkkenet når mor var borte:))her er resultatet

det er hjemmelaget pasta fylt med krydret kjøttdeig

salat med dressing

maten smakte godt:))så jeg takker sønnen for middag i dag:))vi løyvde litt det vil jeg varme opp inni bakerovnen med raspa ost over.

Ønsker dere alle en fin kveld

22 kommentarer

Siste innlegg