Endelig i gang

God morgen.Det er tirsdag og hos oss er det henting av papir og plastikk,så jeg startet dagen med å rydde og fylle papirdunk og plastsekk ,no står det nede på veien og venter på å bli hentet.

Jeg har kost meg med god morgen norge:) og nå buldrer det ute på veien:)det er det beste av alt.

Husker dere jeg skrev om muren som raste under garasjen vår i jula

Slik har det sett ut siden,men no er dei i gang:)endelig Ørsta komune har sendt inn en hær til å få orden på både muren og elva

Dette blir 3 forsøket deiras til å fikse elva så ting ikke raser ut igjen,håper dei fikser det og att vi får et godt resultat:)

Som dere ser har vi ikke snø nå og det er 3-5 + grader vi var oppe i 7 + i går:)

Hva dagen min vil bringe får vi se litt etterhvert enn så lenge har jeg blanke ark:)

ønsker dere alle en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg