Omsydd kjole

Skulle vel hatt et før og etter bilde men jeg tror ikke det ble tatt bilde av meg med kjolen før omsyinga så det får bli med etter bilde:))Det er Synnovesyr som har sydd om kjolen:)

 
Jeg er godt fornøgde,likte så godt dette stoffet men før var kjolen vel trang i livet:)

Ja jeg går berrføttes ute på verandaen:)jeg var akkurat ferdig å vaske hus riste tepper og støvsugd så ja jeg var varm og ute er det no 4+ så det er jo ikke så kaldt heller:))

Merker den milde vinteren ute i hagen også:))

se her krokkusane er på vei:))

og stemorsplantene har overlevd vinteren ute i krukka:)) i kufjøsen spirer litt av hvert, pinseliljer storklokker og perleblomster som jeg ikke rakk å få i jorda før vinteren:))

Jeg har gått en tur bare her på Leira i dag og hjulpet sønnen med å rydde litt i det gamle huset han restaurerer.

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag

19 kommentarer

Siste innlegg