Stress——og litt irritert

Hei folkens da var jeg hjemme etter en noe stresset dag.

Den buss sjøføren som kjørte skuleruta i dag hadde all verdens med tid stoppa og pratet private anliggende med kjente som jobber på den nye veien for så å plutselig spidde opp i 100,hjelpes her gjaldt det å holde fast.

Vi kom til Ørsta en god del seinere en vanlig og jeg måtte springe for å nå timen min:(

Det blir progresive briller på meg,har bestilt og får dem om ca 14 dager.

Så skulle jeg tilbake til Volda da,ser bussen og springer,hjelp bussen stopper jo ikke kjører bare gjennom holdeplassen.Heldigvis kommer ei eldre dame fra den andre siden så sjåføren ser henne og stopper da nådde jeg den også før døra ble lukket——pjhuuuuu

I  Volda går jeg på gjennbruk der finner jeg 3 vakre glass

kun 20 kr stk:))

Så går jeg på garnbutikk,her hadde dei lett fram diverse garn som skal ut og jeg kjøper 10 nøster

det heter flamingo ,lurer på om noen har kjennskap til det?

Jeg fikk nøstene for 10 kr stk,lurer på å strikke en litt løs topp/tunika til å ha utenpå singlett

Bussturen hjem var lik turen bortover,full spidd og brå stans men jeg fikk da strikket litt i bussen tross hard kjøring

Fargen ble feil den er brun og ikke lilla,dette blir en oppvask klut

Så var det irritasjonen da 🙁

Jeg kommer hjem og ser hva komunefolka har gjort,se på asfalten min som jeg måtte betale dyrt for å få

heile innkjørselen ser slik ut no:)er det mulig

Dei murer på muren men halve beddet mitt er borte

 Hadde egentlig forsona meg med bedde (bak garasjen)att den forsvant men når dei i tillegg ramponerer asfalten som kosta oss 70 000 ja da blir en heit i toppen:))

Hadde planer om å ringe han som har gjort det i kveld men sønnen ber meg vente til jeg har roet meg hi hi:)

No har vi spist middag,karane er ute og jeg skal koke en kaffekopp og prøve å roe ned litt,dagen i dag har nok gitt meg hodepine,så det skal bli godt å slappe av no

19 kommentarer

Siste innlegg