En befrielse:))

Det er februar egentlig skulle vel snøen ha lagt tykk ute no men nei vi har det snøfritt:)det må bare nytes så lenge det varer.Så i dag lette jeg fram sykkele for andre gang etter jul:) tenk så befriande å sette seg på sykkelsete og bare trille i vei,det var en vidunderlig følelse:)

Etter en hyggestund hos venninne med kaffe og strikketøy,gikk vi en tur i utmarka:)å som jeg gleder meg til våren

men turen i dag var slett ikke så verst heller:)

Da jeg kom hjem kunne jeg konstantere att beskjeden min om ikke å kjøre med kjettinger på asfalten hadde sunket inn:))i dag jobbet karane effektivt uten å ødelegge asfalten mer en det som kom til i går:)dette viser jo att det nytter å si fra.

Slik ser det ut etter endt arbeidsdag i dag,muren er flott å se på og den er forhåpentligvis solid,iallefall var steinane dobbelt så store som dei første som ble lagt.

Beddet mitt får vi se ann til våren,jeg har tenkt og kommet til att det er bedre med en flott solid mur en blomsterhekken jeg hadde:)så får jeg og min kjære bli enige om hva vil ha der når jobben er gjort

mulig noen av plantene står igjen:)men det ser ut til att muren skal forlenges lenger bakover

11 kommentarer

Siste innlegg