Rask handletur

Det er lørdag og ute er det lett regn.

Vi har vært en rask tur bortafor og handla litt,det ble marsipankake til mor i morgen:)) og nydelige roser

jeg fikk selv velge farge:)og jeg elsker disse orange.

Jeg er ikke ferdige med barnegenseren ennå,men siden jeg nå strikker mønster måtte jeg ha noe enklere tv strikk:))la derfor opp med flamingogarnet jeg kjøpte

Synes det blir festligt,så i dag var jeg innom butikken og kjøpte dei siste nøsten i denne rosafargen

no har jeg 15 nøster:)det burde holde til en litt vid topp til å ha utenpå en singlett og taights.Garnet er gått ut av produksjon så det ble solgt ut for 10 kr nøste.

Kjøpte samtidig noen nøster med lanett også på tilbud,men 5 nøster er sikkert nok til noe:))og skulle jeg trenge meir så hadde dei litt til:)

Min kjære vil vist være ekstra svær i morgen så han har planer om å lage gelekake i dag:))i tillegg til marsipankaka han kjøpte,får håpe barn og barnebarn er søthungrige i morgen da:))

No er grøten ferdige,venter bare på att karane skal komme inn ,etterpå lyt jeg fikse senger til dei små:)og rydde unna litt rot som jeg har liggande og slenge.

Ønsker dere alle en fin dag

13 kommentarer

Siste innlegg