Et par hektiske dager

Da er jeg ferdige med et par hektiske dager:)Morsdagen hadde jeg 7 stk til middag,etterpå var det tid for kaffe og kake.

Aldrig før har jeg sett en kake forsvinne så fort:)og jeg som trodde jeg ville brenne inne med masse kakerester,barna må nesten ha inntatt halve gelekaka bestefaren lagde:)og hadde der vært mer hadde dei spist det også:))

Jeg fikk røde tulipaner

og ansiktsbehandling:))

kan virkelig ikke klage på en slik morsdag:)

Men det er jo ikke bare bestemor som vil ha pleie,vi hadde ei lita jente også:)

Tante tar likegodt og lakker neglene hennes røde:)og lillebror synes det er spennende og se på.

Barna syntes det var spennende å skulle sove med bestemor så dei kom ikke fort nok til sengs:)

11 timer sov dei og da kan mann virkelig ikke forlange mer.

Det var en rolig morgen i dag,jeg og barna var alene og dei lekte fint sammen:)

Duplo er en fantastisk oppfinnelse og barna synes det er kjempekjekt å bygge.

Vi tegna,ja jeg ble satt til å tegne flere haier:) og vi lagde potetballer til middag.

Ute jobber karane med elva,og siden komuna har greve over vassrøra våre 2 ganger allerede så ville dei trekke nye rør og det jobbet dei med i dag

Må si jeg er spendt på om noen av blomstrane mine kommer til sommeren,dei grov opp noe det hvet jeg,hmmmm kan jo være att det dukker opp blomster der jeg minst venter dem.

Barna syntes det var spennende å se på,og siden det regnet jamt i hele dag fikk dei bruke kjøkkenborde som tilskuerplass

Vi har hatt 2 koslige dager selv om jeg merker att jeg ikke er 20 lenger:)) no skal jeg finne fram strikketøyet som har vært vekkpakket et par dager:))

Ønsker dere en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg