Plaskregn

God morgen:))håper alle har en god dag.

Her har jeg en rolig førmiddag,merker godt att jeg har hatt hendene fulle et par dager for hode mitt murrer litt.

Hadde planer om å gå en tur i dag men det frister lite no,ute plaskregner det,det er fult av komunearbeidere ute i hagen vår og nå har dei stengt vannet.Heldigvis fikk vi beskjed så vi fikk kokt oss kaffe og tappet opp litt ekstra vann:)no trekker dei nye vassrør og legger dem inni et annet rør for å beskytte mot frost og andre ting.

Jeg hadde planer om å vaske kjøkkengulvet men hvet ærlig talt ikke om jeg orker:))

Det er mye hyggeligere å strikke,nærmer meg slutten på barnegenseren:)så kanskje det blir dagens gjøremål ,strikke mest mulig på den,ha god varme i ovnen og bare nyte det att jeg slett ikke behøver å gå ut og kjøkkengulvet kan jeg vaske i morgen.

Ønsker alle en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg