Storm

Ikke hvet jeg om det er storm:)men jeg sier no storm lell for det har forvandlet seg til et ufyseligt vær ute og vinden er heftig

og innimellom ser vi omtrent ikke ut vinduet

Som dere skjønner så er det perfekt innevær:))og strikketøyet vokser,er jeg flink er det ferdigt i morgen:)

Tenker litt på det fine blomsterbeddet jeg lagde i fjor,jeg gledet meg til sommeren når elvakanten skulle lyse opp i alle regnbuens farger med lupiner.

Men så var det disse komunefolka da:(

Dei har gravd opp overalt,no har vi fått nye vassrør men hvor er plantene mine?er dei borte for godt,ligger dei trygt der jeg plantet dem eller dukker dei opp midt på marka?bare tiden vil vise,litt trasigt og litt spennende.

Det koster lite å kjøpe nye frøposer,men det tar 2 år å få fram fargerike lupiner så jeg håper noen har overlevd brutaliteten dei har vært utsatt for siste dagane.

Jeg har virkelig slappet av i dag,trengte det vist for hodepinen kom tilbake.

Middagen ble til av rester,jeg har sjokolademouse i kjøleskapet  og nå prøver jeg å ferdigstille barnegenseren jeg strikker:))

Ønsker dere en fortsatt fin kveld

18 kommentarer

Siste innlegg