Pust i bakken

Jeg hadde egentlig ikke noen planer i dag,men været har snudd :(så ute blåser og regner det.

Da fristet det ikke med en spasertur,jeg strikket litt før jeg tok en tur på loftet(2 etasjer opp)fredag får vi gjester så jeg konstanterte att gjesterommet trengte en overhaling.Dermed var det bare å samle ihop gulvtepper,og når en først er i gang tar man alle romma og ganger og trapper hele veien ned:)

No dufter det reint i alle ganger,sengene har fått reine klede på og kjærringa er sliten:)

Ja no har jeg en pust i bakken,støvsuge stua får jeg gjør i morgen:)

Det er elsdte sønn med familie som kommer til helgen og vi får besøk av siste barnebarn for første gang:))jeg gleder meg.

Lillegutt skal slippe å sove på sofa så jeg har lett fram vogga i dag:))

Vogga er stor så det går nok greit til en liten venn på 4 måneder:))

Noe mer har jeg ikke rukket i dag og det er igrunnen greit:)no skal jeg slappe av og strikke et par bittesmå sokker til dukken:))

Ønsker dere alle en fin dag

10 kommentarer
    1. Du har nå rukket mye allerede, jeg har bare sittet med PC`n sålangt. Men er ikke helt i form, har ikke kommet meg på jobb denne uka.
      Blir jo trivelig med besøk av familien og minstemann. Kjempekoselig vugge som sikkert har lang historie.
      Ha en riktig fin dag!

    2. vestlandsfrue:Er du ikke i form bør du nok la hybelkaninene formere seg en stuund til:))dei er uansett ufarlige.
      Ja gleder meg til besøk,har bare sett lillegutt 1 gang og nå er han 4 måneder.
      Vuggen er god ja og den har vært gjennom noen familier i slekta:))men det er vi som eig den

    3. Så driftig du er da. Kjekt att alt er ferdig i god tid når ein får så selebert besøk. det var ei flott vugge til ein liten prins :0). Der sover han nok godt.
      Har baket eit par kakebunner i dag. Må ha litt på lur. Det er ein som vert “gammel” på søndag. Kan jo hende noen dukker opp, sjølv om han ikkje ahr tenkt å feire dagen. sukkerbrød bunnen har eg lagt i frysen. gulrotkaka skal eg lage krem til i morra. Kos deg inne du resten av dagen. klem

    4. Sirdalsrypa:Nei det vart mye på en gang i dag,ikke er det praktisk med soverom 2 etasjer opp heller:(det blir langt å bære vaskebøtta.Siden jeg alikavel hadde baksta det opp så sveipet jeg over gulvet til sønnen som for tiden bor hjemme:))håper han blir glad.
      Prøver å minnast sist elsdte sønn var hjemme men greier det ikke,det er iallefall over et år siden så ja jeg gleder meg veldig til besøk:))

    5. ja slik er det vel buhu…men men man kan ikke forvente at barna blir boende i nabolaget heller, og ikke er det sikkert at foreldrene alltid blir boende påden plassen barna vokste opp heller nå lenger, nei alle må vel få leve sine liv og gjøre som de vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg