Det nytter:))

Det nytter å si fra:)

I forrige uke var jeg på kontoret til teknisk etat og sa fra att jeg ikke var fornøgd med jobben som var gjort på eigedommen vår,og i dag er det en kjekk kar her og murer videre etter mitt ønske:))

Det viser bare att det nytter:)

Jeg har vært ute og diskutert med denne mannen og forklart hva jeg nå forventer,så får vi se da hvordan resultatet blir:)

Og når det vårast skal dei komme tilbake med solda matjord og lage til plenen min og så i den på nytt.

Håper sypressen min tåler den røffe behandlinga i dag,han har nemmelig gravd den opp for ikke å kjøre over den.

Bedda har dei lovet å erstatte,jeg hadde plantet en kvit syrin der og ser no at også den har gått tapt,ja ja jeg får bare notete meg det og satse på en god erstatning:))

6 kommentarer

Siste innlegg