Er der mere:)

Jeg bare spør,er det virkelig mer snø der oppe?selv synes jeg det ikke har snødd så mye i vinter ,men du verden ka det er i høgda.

Fonna som egentlig ikke bruker å gå har gått for 3 gang i dag og det på bare 1 uke,er det virkelig mulig?

og som dere ser så er det flere fonner bortover ,der er fonnoverbygg men det er ikke alltid att det hjelper,det hender det går over kanten.Den ene av dem gikk i dag

Det ser ut som en foss nedover fjellsiden

den stoppa på taket til fonnvernet i dag,så da går den mest sannsynlig over og på fjorden neste gang.

Veien er stengt igjen,slike dager er jeg glad jeg bor på rette siden.

No står en stor dobbel familie lasagne i ovnen jeg hvet ikke når besøket mitt kommer dei skulle først på møte,får bare håpe dei kommer før veien blir nattestengt utover mot Volda.

Jeg har fått støvsugd stua det var fort gjort,men så skulle jeg ta badet,det var ikke så fort gjort.Skjønner ikke hva som skjedde men plutselig begynte armane oppover veggane,det trengtes men jeg hadde jo ikke kapasitet til det i dag egentlig men nå er det gjort:)så nå skal jeg virkelig ikke gjøre noe mer i dag,bare slappe av og strikke og etterhvert kose meg med vesleprinsen:))

4 kommentarer
    1. Håper ikke snøen hindrer familiebesøket, men du bor på rette sida sier du så da går det vel greit. Her var det også ønske om lasagna, men jeg har fullstendig mista energien her, er det smittsomt kanskje? 🙂 så da blir rett og slett pølser når ungdommen kjem hemmat fra skolen. kos deg i kveld da 🙂

    2. Jammen bor dere værutsatt! Virker litt skummelt for meg som ikke er vant til slikt… Her er det nå nesten helt snøfritt, og vårfornemmelsen er stor! Nydelig vær er det meldt i helgen, så kanskje det blir litt hagearbeide 🙂
      Kos deg med lassagna og hyggelig selskap.
      God helg og klem fra Line

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg