det nytes

Det deilige vårværet vi har for tiden nytes fullt ut:)jeg har fått vasket opp all skittentøy og gått en deilig tur ute.

Jeg besøkte ei granne,hun hadde vaskhjelp på besøk og medan huset ble rengjort gikk vi tur i utmarka etterpå drakk vi te ,strikka og prata sammen alle 3:)en kjempekoselig førmiddag.

Før jeg gikk ut fikk jeg med meg god morgen norge:)på menyen der hadde dei fiskeform,nå er den kopiert og står i ovnen min også:)så det skal bli dagens middag

hardkokte egg og trekt laks legges i en form,strø på litt salt

så lages det en tykk kvit saus,smak til med salt og pepper og muskat,rør inn finhahha røkelaks og persille(jeg brukte gressløk og litt tørket persille)

Hell så sausen over fisken

oppå dette legges et lokk med potetmos,for dem som vil ha lavkarbo kan sikkert blomkål eller sellerimos brukes

Sett det hele inn i bakerovnen til det har fått en gyllen farge:)

Serveres med råkost,hos meg blir det raspet gulrøtter:)

ønsker alle en fortsatt fin ettermiddag og ha en god middag

9 kommentarer

Siste innlegg