God morgen

Jeg sitter her og lurer på om almanakkane som gis ut er ulike,jeg ser det er flere som sier at jenta kan fri i dag:)

I år kjøpte jeg en 7.sans og i den står det mye :)en av tingene er fredag 24 februar den dagen hette Mattismesse,og videre,dette er den eneste dagen i året da kvinnene kan fri:)

Uansett så er det egentlig greit å hvite att kvinnene kan selv bestemme i dag:))så om noen vil fri ja så gjør det:))

Ellers er det rått ute og 8+ enn så lenge,det er tidlig vår og jeg har iført meg min fargerike hjemme strikka kjole:)

Jeg har koset meg og limt bilder av det nyeste tilskuddet i familien i album:) jeg lager 1 album av hvert barnebarn som viser utviklinga det første leveåret:))

I dag har jeg planer om å forsøke meg på en fotobok:))jeg har en fra før men det var sønnen min som laget til meg:))

Det er en fantastisk oppfinnelse og tar ingen plass i bokhyllen:))

Jeg må ut og strekke på beina i dag også og så skal jeg tilberede en beinfri svinekam til middag:)

Ønsker alle en fin dag,håper snøen har smeltet bort hos dere alle:))

8 kommentarer

Siste innlegg