det er liv

God morgen.I dag tror jeg det er blå himmel i hele landet vårt,iallefall er det det hos oss:)

Det er en ting som kommer med sol og vår og det er liv:)livet som har ligget i dvale hele vinteren

det er flugene,jeg liker egentlig ikke fluger men det er et liv og dei våkner opp no.Jeg slapp denne stakkaren ut etter å ha hørt på surringa i vinduskarmen,men forsyne meg har det ikke kommet en til inn:)

Sånn er det å bo på landet.

Men som jeg sa,det er et nydelig vær i dag

ikke rart flugene våkner fra dvalen.

Jeg vil være like fri som fuglen høyt der oppe ,jeg skal ta fram sykkelen i dag også og sykle en lang tur:)jeg skal treffe ei dame så får vi se hva dagen bringer,hvem hvet kanskje vi går en tur i naturen framme på dalen der hun bor:)

Jeg fikk meg en positiv overaskelse i dag:)

Tidligere i vinter inså jeg att det måtte gjøres noe med vekta,jeg gikk over til lavkarbo og noen kg forsvant fort,men så stoppet det opp og jeg var ikke flink til å holde på lavkarboen.

Så gikk jeg litt opp igjen før det igjen stoppet opp,no har jeg funnet en måte å spise på som jeg er fornøgd med,det innebærer litt karbo men mye mindre sukker .Jeg har et par dager trodd att jeg gikk oppover i vekt igjen så jeg har ikke villet vege meg,men i dag fant jeg fram vekta:) -4kg:))tilsammen i vinter -9 kg :))og nå er pila på den rette siden jippi:))

I dag føler jeg meg i topp humør:))håper dere også har det godt og får en fin dag

6 kommentarer

Siste innlegg