Tur over Grønndalen

God kveld kjære venner:)håper dere alle har hatt en nydelig dag,det har jeg:)

Vi tok oss en liten handletur,men som dere hvet er det et stykke for oss å kjøre,og i dag ble turen litt lenger en normalt for vi valgte å ta turen til nordfjordeid:)da kjøre vi over Grønndalen og det er en nydelig naturopplevelse sommer som vinter.

vi fikk en fantastisk neropplevelse med ørn på turen vår i dag

en fantastisk opplevelse,desverre greidde vi ikke å fange den på bilde da den lettet.

ikke den verste veien en kan ha for å komme til butikken:)

Det var ikke mye jeg handla på eid bortsett fra konolial,men litt tok jeg med hjem

en nydelig ildtopp

friske sokkegarn

her kom vist bilde i feil stilling:)men jeg kjøpte perleblomster

og frø.

I år vil jeg prøve å så busktomater ,skal kjøpe minidrivhus på tirsdag:)

Stemorsblomstene sådde jeg da vi kom hjem igjen,og samtidig som jeg holdt på så sådde jeg noen minitagetes som jeg tok frø fra i fjord utenfor sykehuset:)og jeg plantet masse løker som hadde begynt å spire i fjøsen.

Da er det bare å håpe på blomstring til sommeren:)

Slik så det ut hos oss i dag.

Da håper jeg dere alle får en koselig lørdagskveld:)no er det hver gang vi møtes:)

15 kommentarer

Siste innlegg