God morgen.Ikke misforstå for det er ikke temperaturen det er snakk om:))Ute er det 6.5+masse regn og kraftig vind.
Nei det er øret som er glohett,vi har som sagt bestilt ferietur til Danmark og da skal vi reise med color line,vi oppdaget att epostadressa var feil skrevet derfor hadde vi ikke fått oversent bilettene.I dag ville jeg ringe og rette på feilen,ringte 3 minutter etter åpningstidene deres og der ble jeg satt på ventemusikk i 51 minutter,er det virkelig mulig att pågangen er så presset omtrent før dei ansatte har fått av ytterjakken?
Omsider fikk jeg da en hyggelig fyr på telefonen,feilen ble rettet opp og billetane er snart på vei.
Da er det bare å slappe av og vente på en deilig varm solfylt sommer:)
I dag blir det litt klesvask,strikking og smårydding i hus og så må eg finne på noe godt til middag.
Håper dere alle får en riktig fin dag
Godt dere fikk ordnet opp selv om det tok lang tid:) ha en fin dag:)
Er det virkelig mulig å måtte vente så lenge? Ønsker deg en fin dag i vinden
Ja, vi er sannelig noen tolmodige skapninger som finner oss i å vente, nær sagt i timevis før de vi henvender oss til “gidder” å svare oss. Slik blir det når bunnlinja skal være så stor som mulig, da vil det skje på bekostning av oss kundene. Service koster, og vi betaler med vår dyrebare tid. Ha en fin dag uten ytterligere ventetid.
synnovesyr:ja,greit å ha rette biletten når vi kommer frem til båten i sommer
venkesstrikk:ja du kan så spørre,og det bare 3 minutter inn i dagen
funderier:Ja jeg hadde jo ikke annet valg,men er det så presset på jobben burde dei ansatt flere arbeidere til å ta telefonen
Ventemusikk er ille ja, det hadde jeg på Helfo i går, jaja godt alt ordnet seg for dere, godt å ha alt planlagt og i orden før ferien, det liker jeg også :))
Godt du fikk ordnet opp i feilen, så nå er det bare og glede seg til sol og sommer!
Ha en fin dag og god middag!
vestlandsfrue:ja det er sant,slike småting kan jo fort føre til stress om en ikke orner det med en gang
Sirdalsrypa:ja,det er jo en fordel å få bekreftet biletten sin :)og det er ikke så lett med feil adresse.
det hadde alerede begynt å bli fullt så det lønner seg å være ute i god tid :))
Du har no tolmodigheit også da. Men skal ein få ordna ting må ein vel ha det. Skulle ikkje vere nødvendig. Håper det ikkje er ein sånn tlf som koster masse å vente da.
godt med alt som er i boks. Ha ein flott dag videre
Greta:det var et 810 nr,tenkte på det men vi har ip telefon og betaler derfor en fast sum i måneden og får fri telerskritt uansett kor lenge samtalen varer