no er det bare å vente

Dagen går mot ettermiddag og her blåser det fortsatt kraftig,det er 9,2+ ute og regnet smelter stadig vekk mer av snøen i fjellet.For oss er jo det greit,så blir det mindre som skal ned som fonner.

Jeg har fått vasket 3 maskiner med kle og fiskegratengen står i ovnen.

No har jeg sådd mine første tomater også:)

i ett lite minidrivhus som står på hobbyrommet:)er jeg heldige får jeg 16 krukker med små busktomater,jeg løvde plass til 8 frøstander til så da gikk jeg i kjøleskapet og tok en smakspaprika,delte den i to og tok ut 8 frø som jeg puttet i jorden:))dette blir faktisk spennende.

Ellers strikker jeg på en liten vinterdress

buksen er ferdig og strikket i det lysegrønne garnet,genseren får to typer garn men det får være greit:)og nei jeg sitter ikke og strikker striper,garnet er slik så stripane lager seg selv.

ha en fortsatt fin ettermiddag da

12 kommentarer

Siste innlegg