som dager i dag er

God morgen.Hvet ikke om jeg skal le eller gråte,ute regner det noe aldeles forferdelig,så ille att jeg blir sikkert gjennomvåt bare jeg henter posten.

I almanakken min står det skrevet i dag

” som været er i dag skal været være i 40 dager framover :(“

Jeg er jo ikke overtroisk men en kan jo lure,bare dagene vil vise om det er tillfelle.

Tror jeg holder meg inne i dag,hadde egentlig tenkt å gå en tur i dag hadde tenkt å ta et bilde

Dette er fra arkivet mitt,men joda det var det jeg ville ta bilde av:)for ute blomstrer hestehoven,ikke bare en enkelt liten men en hel bukett:)og den første krokkusen har sprunget ut i hagen min:)det er 8,4+ ute,ikke noe minner om vinter lenger.

Men det var dette regnet da.

Nei det er nok bare å nyte kaffen og lete fram strikkepinnane:)

ønsker dere en fin dag

15 kommentarer

Siste innlegg