Ut på tur:)

Dagen i dag startet med et ufyseligt regnvær,men utpå ettermiddagen lettet det og ble ganske så fint ute,iskalde vind men opplett.

Jeg kledde meg godt og gikk en lang tur:)deilig kjenner att kroppen trives best med en daglig tur ute.

Jeg tok et bilde av hestehoven i dag:)no var der flere da:)men bare en ble foreviget

den er jo vaker som ei sol:))

For å få trim gikk jeg først rundt garden ,da får jeg oppoverbakke ,så måtte jeg ut og se på fonna som har drevet å gått over veien i vinter

det vil nok ta en tid før disse snømassene tiner,men veien er åpen

Og så tittet jeg innom en av naustene vår,ja for vi har 2:)min kjære var der og ryddet etter orkanen i romjula.

Naustet er urgammelt og bygget etter gamle metoder

tror ikke det er brukt spiker her inne.

Det gjorde godt med en tur,men du verden kor godt det var å komme inn i varmen igjen også:))

Ønsker dere en fin lørdagskveld

10 kommentarer

Siste innlegg