jeg gir opp

Dagen nermer seg kveld og jeg gir opp håpet om å få finvær,ute regner det,ja til tider bøtter det ned det eneste positive er att det har sluttet å blåse.

Gikk og surret hele førmiddagen,dvs jeg vaska klede hele 3 maskiner blir det i dag strikker litt men ikke mye.

Jeg har dårlige netter for tiden,det er noe som krangler i rygg ,skulder og armer det er ikke nytt bare litt fremtreden for tiden.

Snakket ut på sykehuset i dag har stått på venteliste siden juni i fjor,no ville hun sende meg en time slik att jeg får kommet i gang med utredingen for å finne ut om noen nerver ligger i klem.

Så kledde jeg på meg full oljehyre lette fram sykkelen og sykla på tur:))jeg besøkte ei venninne det var kjekt:))skal jeg sitte inne og vente på finværet kan det bli labert med bevegelse ,sykkel/gåturen i dag gjorde godt selv om det regna.

No har jeg fyrt opp i ovnen og skal straks igang med middagen før karane mine kommer hjem:))

Ønsker dere en fin kveld:))

21 kommentarer

Siste innlegg