Stilt i huset

etter en litt mer turbulent dag en vanlig:))så er det svært stille i huset no,dei søte små ligger og sover:)

Halve kroppen min er ute av fungsjon pga smerte,det har tiltatt utover dagen så jeg er virkelig spent på morgendagen.

Det er onsdagstrim for pensjonistane vår,etterpå inviterer soknerådet og bedehus styret til førmiddagstreff på bedehuset,det blir sang og musikk og en felles lunsch som vi spanderer på alle frammøtte.

Rett etterpå er det soknerådsmøte,med hodepine og en ubrukelig nakke og arm kan 3-4 timer på bedehuset bli litt av en prøvelse.

I juni i fjor ble det søkt time hos nevrolog og ingenting skjedde,men mandag ringte jeg og forhørte meg om jeg hadde ramlet ut av systemet:))i dag kom der brev om første undersøkelse 10 april,det går tregt men det nytter vist å mase litt

Dagen har gått til barna og datteren,middagskoking og ikke noe mer,ute har det regnet non stopp og i dag la tåka seg laft i fjella.

Håper dere har hatt en fin dag:))

5 kommentarer
    1. synnovesyr:har desverre en del plager ja,og i systemet går det sakte men no skal jeg iallefall ta en undersøkelse i april så det går framover:)tenker denne bestemora også lyt finne senga no du får ha ei god natt

    2. God morgen, god morgen. Håper formen er bedre i dag. ellers vil du få ein veldig tøff dag. Enig med Grete, du må lære deg til å deligere. Og det er også lov å melde forfall når ein er dårlig. Du er ikkje åleine i soknerådet. Og du er tross alt uføretrygda og da er det ikkje å vente att du er frisk nok til å stille opp 100% kvar gong.
      Det er så trist att det er slik, men ein må ofte mase for å komme videre i systemet. Det er ikkje noko sjakktrekk å vere snill når ein står i kø til sjukhuset. Krysser fingrene for ein bedre dag i dag. klem hjelper vel ikkje, men du blir ikkje verre av den heller 😀

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg