Full fart og hela i taket

Tenk om vi hadde samme energien som 2 små ,kl 7.15 :)bestemor e du våken :)kan du stå opp no:))joda jeg kommer meg på føttene bare i et litt annet tempo en 2 små.

Ja ja vi har vel hatt så masse energi vi også.

Når det gjelder hode mitt ,så er det ikke noe bedre i dag nei dunker godt oppi der.Datter tok barna ut en tur så fikk jeg ordnet med hotel til barnedåpen på Melhus og mat til førmiddagstreffet på bedehuset i dag.

Det gikk fint på bedehuset barnebarna var snille og stille selv om det kun var eldre mennesker der + noen få i 50 åra.

Etter hyggestunden var det soknerådsmøte og til en forandring var det veldig velykket :))

Men det er ikke til å stikke under en stol att 4 timer er lenge når hode dunker som værst,alikavel er jeg godt fornøgd med dagen.

No har dei søte små tatt natta og jeg får mulighet til å hente meg inn igjen,ja dei sover her i natt også:))

Men i morgen ja da skal jeg ut og lufte meg litt jeg også:))

Da ønsker jeg dere alle en fin kveld:)no skal jeg kose meg og lese litt av det dere har bedrevet det siste døgnet med:))

7 kommentarer

Siste innlegg